Vimax Malaysia – Pengalaman Makan Vimax Yang Sukar Dilupakan

Vimax Canada Izon adalah satu nama yang tidak asing lagi dalam kaedah pembesaran zakar. Pengguna Vimax Malaysia telah mengenali banyak perkara yang berkaitan dengan masalah untuk membesarkan zakar. Ini adalah kisah saya pengguna vimax malaysia, makan dan mendapat hasil.

vimax_main-2

Saya yakin kerana saya juga hadapi masalah sama dalam cubaan besarkan zakar. Berbagai kaedah dan cara telah saya cuba seperti menggabungkan minyak belacak dengan pam zakar yang telah menjadikan zakar  membesar, tetapi perkara itu berlaku hanya didalam balang pam sahaja. Selain ianya menyakitkan saya akhirnya berasa kecewa kerana tidak mendapat hasil yang diidamkan.

+++++

Saya Berusaha Dapatkan Saiz Zakar Yang Sempurna

+++++

Bukan tidak bersyukur, tetapi dengan saiz zakar saya yang hanya 2.5 inci semasa tegang dan lebarnya hanya sebesar lighter sahaja. Mana mungkin saya dapat kecapi alam perkahwinan. Tambahan memiliki badan gempal sejak kecil, saya dapati zakar saya memang kecil dan tidak membesar seperti rakan lain di sekolah menengah.

Semasa saya pertama kali mencuba vimax, saya tidaklah terlalu teruja kerana saya agak ragu bagaimana kapsul vimax yang berwarna brown itu dapat membesarkan zakar saya. Kerana nak hasil cepat, saya cuba telan sekali 2 biji diwaktu pagi. Sebenarnya hanya sebiji dibenarkan untuk pengguna vimax. Saya tidak mendapat sebarang kesan sampingan vimax kerana sebelah petang sehingga malam saya aktif berniaga gerai. Ianya menggunakan banyak tenaga dan banyak berdiri dan berjalan.

Oleh kerana saya seorang yang aktif, maka tiada sebarang masalah berlaku. Sebenarnya jika anda pernah mengambil vimax dan berhenti beberapa bulan sebelum sambung balik makan vimax, memang akan ada masalah yang akan terjadi iaitu sakit urat dari kelengkang ke peha hingga ke sebelah betis. Ini kerana urat akan menjadi lebih besar bila anda sambung makan vimax. Pada tahap ini jika ambil 2 biji anda akan merasa kesan sakitnya lebih ketara seperti yang dialami oleh rakan rumah bujang saya. Beliau pernah makan vimax 3 tahun yang lalu dan bila dia ambil semula vimax dia mendapat sakit urat dan kejang ringan. Tambahan lagi beliau hanya bekerja sebagai designer dirumah yang memang banyak duduk. Beliau berkata, zakar memang membesar tetapi sakit urat itu agak mengganggu. Sehinggalah saya sarankan beliau naik tangga tingkat 7 setiap hari.

Hasilnya memang ternyata beri kesan yang baik bila sakit urat itu tidak berlaku lagi. Hal ini tidak terjadi kepada pengguna vimax malaysia bagi pertama kali. Jadi jika ini baru pertama kali nak cuba, anda tidak perlu risau tentang kesan sampingan vimax.

+++++

Sebotol Untuk Cuba – Cuba?

+++++

Melalui pembacaan saya, vimax akan mula berkesan pada botol kedua. Dan biasanya pada botol pertama, anda akan mulai lihat zakar mulai membesar. Itupun pada minggu ke 4. Jadi tidak hairanlah kalau dalam web vimax sendiri nyatakan dalam pada botol kedua barulah ianya akan beri kesan. Ini kerana hasil yang diterima setiap orang adalah berbeza-beza.

Sebotol saya beli untuk cuba-cuba ternyata berkesan kerana saya makan 2 biji sehari, dalam 2 minggu zakar saya mulai beri respon. Saya sudah perasan ianya sejak minggu pertama tetapi say fikir. Ahh.. entah betul entah tidak, takkan dalam seminggu dah beri kesan tanpa teringat saya dah makan melebihi dos yang dibenarkan.

Lepas 15 hari vimax botol pertama saya dah habis. Maka saya order lagi 2 botol dari rakan cod vimax saya. Saya nyatakan zakar saya ada penambahan 5mm dan vimax saya dah habis. Bising Lan rakan cod vimax saya. Katanya mesti makan ikut time, tak boleh skip dan tak boleh lebih. Mesti makan pada waktu yang sama setiap hari, 30 minit lepas sarapan pagi.

Baru saya tahu, saya tanya balik, minyak lintah ada tak? kawan rumah saya cakap kalau pakai minyak lintah dengan makan vimax akan beri lebih lagi hasilnya. Betul ke?

Jawab Ezlan, brado anak dua, rakan cod; yang juga rakan kolej saya ni beritahu yang vimax di match dengan berbagai produk kerana kebanyakan produk hanya beri kesan besar untuk sementara sahaja. Seperti pam zakar yang saya sebut diatas, ianya juga digabungkan oleh penjual lain untuk cipta “Teori Bajet” dengan pengguna vimax malaysia, kesannya memang ada yang menyatakan berjaya.

Jadi saya bertanya dengan beliau kenapa pam zakar + vimax tak berjaya?

Masalah orang yang mengepam tu sebenarnya, pam zakar memang berkesan sebenarnya tetapi “mentaliti nak cepat besar” macam awak makan 2 biji tu lah puncanya zakar tak membesar atau membesar sementara saja. Lepas 1-2 bulan tidak pam zakar jadi kecil.

Mentaliti apa..? saya jadi keliru sebab saya makan 2 biji berjaya besarkan zakar… hehehe.. 😀

Member jawab lagi, biasanya dalam kes pam zakar, mereka akan “TERLEBIH PAM” sebab pertama teruja dengan saiz zakar dalam balang dan kedua tak pasti betul ke kena pam sampai sakit?

Bila sakit ni biasanya dah terlebih pam sehingga tiada lagi udara yang tinggal dalam balang pam zakar. Akibatnya zakar boleh rosak kerana urat zakar ditarik secara paksa (melebihi kekuatan yang boleh ditarik dengan tangan dalam tempoh yang lama) menyebabkan urat boleh putus, zakar jadi bengkok, zakar tak keras hingga boleh jadi mati pucuk akibat terlebih pam. Masalah yang paling biasa terjadi adalah kencing bercabang sebab masa udara dah habis ditarik keluar, kemudian berlaku menyempitan pada saluran kencing.

Ohhh.. saya angguk faham. Bermakna pam zakar ni lebih banyak buruknya la dari apa yang dijanjikan penjual. Sebab biasanya mereka tulis yang baik-baik saja.

Kemudian saya tanya lagi, since populariti pam zakar ni sangat luarbiasa permintaannya sebab dalam satu-satu laman saya boleh tengok lebih dari 10 jenis pam zakar dijual,  ada tak yang betul-betul berkesan?

Ezlan jawab ADA, tapi katanya masa tunjuk pada cust, ramai yang tak yakin kerana melihat saiz pam zakar yang ini, sambil tunjukkan gambarnya dalam screen hp. Tapi ada dlm beberapa orang yang beli, semuanya beri jawapan yang saiz zakar membesar. Bermakna memang positif lah bagi pam yang ini. Sementara harganya juga lebih murah dari sebotol vimax, terangnya lagi.

So saya tanya, agak-agak berapa inci saya boleh dapat dalam sebulan jika saya “Matching” pam ni dengan vimax dan minyak lintah?

Dia mengeluh sekejap.. huuuu.. semuanya bergantung kepada kesungguhan awak, kalau awak rajin, hasil yang diterima juga full. Tapi kalau awak buat sekerat-sekerat je, awak dapat sikit jelah.

So saya korek, apa yang perlu dilakukan. Dan berikut adalah “pantang larang” kalau saya nak pastikan penggunaan vimax dapat dimaksimumkan.

  • Makan vimax, jangan skip, jangan makan tak tentu masa, makan sebiji saja sehari. Jangan lebih/overdose sebab bagi orang lain, ianya boleh jadi masalah lain seperti sakit dada, muntah, pening dsb.
  • Pakai boxer, jangan pakai spender ketat sebab dia tak bagi pengaliran darah yang cukup. Jadi zakar tak boleh bernafas. Wow.. zakar pun boleh bernafas.. wow3x!!
  • Seterusnya macam awak orang bujang, boleh onani/melancap 1 kali seminggu. Kalau takde langsung pun bagus. Tapi tak boleh simpan lama-lama nanti pening/gila iseng. Ikut saranan ni.
  • Bagi orang berkahwin pun sama, 1 ke 2 kali saja sex sebab aktiviti seks dan melancap sebenarnya mengganggu pembesaran zakar..
  • Banyakkan minum air suam sebab disamping meningkatkan metabolisme badan, ianya juga bantu proses pembuangan toksin dalam badan dengan cepat. Dalam makan vimax ni, air bantu penyerapan nutrisi dalam vimax sehingga ianya mudah memberi hasil.

Diatas ni adalah tips bagi penggunaan vimax yang betul. Hasil survey saya di internet dapati memang kita perlu lakukan aktiviti-aktiviti macam berjalan, bersenam dan jogging untuk maksimumkan hasilnya. Macam rakan serumah yang ikut ambil, beliau rasakan sakit-sakit itu sementara saja. Katanya kalau lif rosak pun takde masalah sebab setiap hari member latih naik tangga  2x sehari. Lepas dah follow tu badan rasa cergas dan rasa ada stamina. Sebabnya vimax memang beri tenaga. Ada pelanggan yang tak ikut nasihat dengan makan vimax waktu malam akhirnya mengadu sukar tidur. Selepas diterangkan sebabnya dan silapnya barulah beliau dapat tidur lena sebelah malam.

Dibawah ini pula adalah pam zakar yang dimaksudkan. Pam ini menggunakan Air dan bukan Angin seperti yang biasa awak semua ketahui.

Bathmate Hercules

bathmate-malaysia-blue

Dengan menggunakan bathmate pam ini, anda akan berupaya besarkan/gemukkan zakar. Disamping itu tentulah ianya untuk memanjangkan zakar. Sewaktu saya minta vimax dan minyak lintah, En Ezlan tidak bawa sekali bathmate. Jadi saya order dulu, seminggu kemudian baru saya terima bathmate.

Okey sebelum saya teruskan tentang bathmate, saya ini berkongsi dahulu hasil saya gunakan minyak lintah sensaoil ini selama seminggu bersama sambung makan vimax sebiji sehari bermula hari ke 16.

Saya pelik sebab masa dulu saya pakai belacak, label cara guna 100% sama, mesti urut! So sebab dulu saya just sapu dan tak urut, terus pam zakar saya, hasilnya tak jadi apa. So saya selidiki google dan bertemu beberapa kaedah urut zakar. Mostly hasilnya dengan gambar yang sama, menunjukkan cara urutan zakar yang serupa boleh membesarkan zakar.

cara-urut-zakar2015

Asalnya saya minta yang berharga RM80, tapi beliau bawakan yang berharga RM40 iaitu minyak lintah sensaoil. Katanya dia tak ambil stok yang saya minta sebab susah nak jual kerana dia perlu ambil sekurangnya 10 botol. Orang lebih suka yang murah, sambungnya lagi. Saya pun okey jelah sebab sama je fikir saya. Asalkan minyak lintah..

+++++

Urut Zakar Kaedah Arab Sudan

+++++

Dalam pencarian saya itu juga, saya telah menemui beberapa cara urut zakar yang diyakini berkesan. Salah satu teknik urutan yang saya praktik adalah gabungan teknik dalam gambar diatas dan juga Teknik Urutan Jelqing Arab Sudan. Ada diantara teknik ini tidak memerlukan anda untuk gunakan minyak lintah atau apa-apa pun. Ianya merangkumi teknik urutan kering dan urutan basah.

Hanya menggunakan tangan anda sendiri, anda mampu untuk besarkan zakar dengan tangan.

YA BETUL ANDA BOLEH BESARKAN ZAKAR DENGAN TANGAN TANPA MINYAK LINTAH

Bagaimana cara ini dipraktikkan?

Biasanya semasa anda bangun tidur, zakar adalah dalam keadaan keras. Ramai yang menggunakan kesempatan ini untuk mengadakan hubungan seks atau beronani kerana ini masanya tubuh badan berada dalam keadaan yang cergas setelah mendapat rehat yang mencukupi. Ianya boleh digantikan dengan membuat urutan kering.

Kegunaan minyak lintah biasanya adalah di urut pada waktu malam. Ini kerana waktu yang paling ideal untuk mengurut zakar adalah waktu sebelum tidur kerana otot-otot zakar berada dalam keadaan releks. Minyak lintah juga tidak boleh dibawa bersolat kerana mengandungi hasil binatang didalamnya jadi tidak sesuai digunakan pada waktu pagi atau siang hari terutama bagi anda yang bekerja.

urutzakar-minyaklintah

Dengan menggunakan urutan kering pada sebelah pagi, anda akan dapat memaksimumkan pembesaran zakar anda sekaligus memastikan proses pembesaran zakar berlaku setiap masa.

+++++

Hasil Guna Minyak Lintah + Urutan Jelqing + Makan Vimax Dalam 14 Hari

+++++

Ok berbalik pada hasil saya makan vimax pada hari ke 16 hingga hari ke 21, dan saya mulakan urutan jelqing kering pada sebelah pagi dan urutan kering dan basah disekalikan pada sebelah malam selama 15 hari.

Saiz Asal Sebelum Makan Vimax

Panjang 5cm

Ukur lilit 4.5cm

+++

Saiz Selepas 2 Minggu Makan Vimax

Panjang 5.5cm (+5mm)

Ukur lilit 5cm (+5mm)

+++

Saiz Selepas 4 Minggu Makan Vimax + Urut Minyak Lintah (15 Hari)

Panjang 7.2cm (+17mm)

Ukur lilit  6.8cm (+13mm)

Semasa saya ukur, saya memang sudah teruja sekitar 5 hari pertama lagi. Ini kerana semasa 5 hari pertama saya dapat lihat rupa sebenar zakar saya. Dan dalam 14 hari saja ianya sudah menjadi besar dan panjang dalam tempoh yang singkat. Vimax Malaysia

Saya dapati sebenarnya zakar kita semasa makan vimax ianya membina isi-isi dan melebarkan urat halus pada permukaan zakar. Tetapi zakar kita biasanya tidak mencapai 101% kekerasan bagi memastikan kita dapat melihat rupa sebenar zakar apabila ruangan-ruangan yang halus dan seni ini diisi dengan darah dan oksigen.

Itu yang dimaksudkan dengan vimax bahawa, habis botol kedua barulah anda akan dapat lihat saiz zakar anda bertambah sekitar 5mm ke 10mm.

+++++

Kejutkan” Zakar Dengan Minyak Lintah

+++++

Apa yang menyebabkan “rupa zakar” menyerlah lebih awal??

Hal ini terjadi kerana kandungan kimia lintah yang dipanggil “Hiruddin” telah meresap kelapisan kulit zakar dan membantu “Mengembangkan” urat saraf yang baru dibina vimax. Ianya memang berfungsi untuk mengembangkannya, disamping dengan teknik urutan jelqing yang banyak menggunakan fungsi “stretching”, ianya merangsang urat saraf zakar tadi untuk mengembang lebar dan memanjang.

Adalah penting untuk mengetahui bagaimana proses pembesaran zakar berlaku. Dalam keadaan ini, selepas urutan dilakukan anda hanya perlu cuci tangan dan bukan zakar dan kawasan yang telah di sapu minyak lintah. Ini akan menjadikan ejen-ejen hiruddin ini sentiasa ada pada permukaan zakar dan bekerja untuk terus menerus mengembangkan urat halus pada zakar.

Adakah Selepas Mandi, Zakar Akan Kembali Pada Rupa Asal Semasa Tegang?

Ya, zakar akan kembali pada rupa asal pada 5 hari pertama saya lalui. Setelah ianya di sapu minyak lintah sensaoil dan diurut setiap malam, hasilnya juga akan mulai berkekalan. Semakin lama semakin membesar dan memanjang. Walaupun saya telah menerima bathmate lebih awal, tetapi saya tidak terus menggunakannya kerana ini memastikan pendapat rakan serumah, adakah benar seperti yang dinyatakan.

#1 – Teknik Vimax + Minyak Lintah = BERKESAN

Dalam teknik ini, saya dapati ianya berkesan untuk bantu “Panjangkan Zakar” kerana saya menerima penambahan 17mm dalam 15 hari, manakala dari segi gemuk zakar, ianya memang bertambah tetapi hanya 13mm dalam tempoh yang sama. Rakan serumah juga yang mengambil vimax dan minyak lintah serentak dengan saya juga menyatakan zakarnya bertambah dari segi panjang. Gemuk tu ada sedikit saja.

Total Penambahan dalam 1 Bulan Amalkan Vimax dan 2 Minggu Minyak Lintah Semasa Zakar Sedang Kembang Adalah

  • Panjang – Penambahan 22mm
  • Ukur Lilit – Penambahan 18mm

Maknanya Zakar Kategori 1 iaitu bagi ANDA yang mempunyai MASALAH Zakar yang  sudah cukup Besar tetapi “Pendek”, boleh mencuba solusi ini iaitu makan Vimax dan Urut Minyak Lintah.

Suggest Vimax 2 Botol & Minyak Lintah Sensaoil 1 Botol – Mampu Untuk Tambah 2cm Hingga 4cm Panjang Dalam 2 Bulan.

+++++

Disini MASALAH No 2 Bermula

+++++

Masalah yang dimaksudkan adalah bagi lelaki gempal seperti saya yang memiliki zakar yang kecil dan pendek dan bagi lelaki seperti dalam situasi rakan serumah saya tadi; memiliki zakar yang sudah cukup panjang tetapi tidak besar/gemuk.

zakar-kecil

Lihat pada gambar diatas. Ini masalahnya yang menyebabkan lebih ramai orang mencari  “Cara Besarkan Zakar” kerana masalah ini akan menyebabkan anda gagal memuaskan isteri anda.

KISAH BENAR : Saya ada satu cerita dari pelanggan Whatsapp yang baru berkahwin 2 minggu. Isterinya hanya “hisap zakarnya” sahaja tetapi tidak membenarkan beliau berhubungan seks. Ini kerana zakarnya kecil dan pendek kerana badan beliau memang kecil dan rendah. Kata isterinya lagi, sehingga suaminya dah cari penyelesaian untuk besarkan zakar barulah dia dibenarkan pecah dara isterinya.

Lihatlah dunia tuan-tuan, isteri sekarang memang macam-macam “demand“, jika tidak dapat apa yang diidam, macam-macam ugutan yang diterima para suami. Apatah lagi jika masalah zakar kecil, sudah pasti menjadikan mereka sering “under estimate“, kita kaum lelaki. Ini biasanya menyebabkan berlakunya “low self esteemed” iaitu menjadikan istilah “Takut Bini” sering kedengaran.

Dalam masalah ini, saya lihat semasa makan vimax, penambahan adalah sekata iaitu 5mm panjang dan 5mm ukur lilit berlaku. Semasa dengan menggunakan minyak lintah 2 minggu bersama vimax, pemanjangan menjadi lebih cepat kerana zakar telah “dikejutkan” dengan teknik urutan jelqing.

Seterusnya saya mulakan experiment kedua iaitu menggabungkan Vimax + Minyak Lintah + Bathmate.

+++++

Ingin Besarkan Zakar? = Ini Penyelesaiannya

+++++

Bayangkan Keadaan SEPATUTNYA Zakar Anda Semasa Berhubungan Intim

zakar-besar

Dalam gambar diatas, ini sebenarnya situasi yang diidamkan oleh para lelaki. Zakar anda dapat menyentuh kesemua bahagian dalam faraj isteri, penuh dan padat. Semasa proses mendayung berlaku, permukaan zakar akan dapat menyentuh G-SPOT atau makam tempat dimana wanita berasa nikmat apabila ianya disentuh dengan zakar. Dalam gambar yang sebelumnya, zakar gagal menyentuh titik-titik nikmat ini.

Isteri mengerang kerana titik G-SPOT ini telah disentuh semasa proses keluar masuk. Jika isteri tidak mengerang, itu adalah masalah kita kerana gagal memuaskan keperluan batin isteri.

Sampai Bila Nak Asak 2-3 Jari Dalam Faraj Isteri Terlebih Dahulu Sebelum Berdayung?

Jika anda ada masalah zakar kecil/pendek, anda mungkin akan mempertimbangkan “solusi sementara” ini. Namun persoalannya sampai bila? Lama-lama isteri akan give up sebab dalam fikiran mereka, kalau korek dengan jari, mereka pun boleh buat sendiri.

Apa yang mereka mahukan adalah berlaku kemasukan zakar dari awal hingga akhir permainan. “Penuh dan padat, seks yang hebat!!”

Puji isteri anda 😉

Tidakkah itu yang anda mahu dengar?

+++++

Sambungan Experiment 2 : Vimax + Minyak Lintah + Bathmate

+++++

Okey, saya memulakan rutin ini selama 2 minggu. Waktu mandi pagi dan petang saya akan pam zakar saya dengan menggunakan Bathmate Hercules. Pagi, 30 minit lepas sarapan saya makan sebiji vimax. Sebelah malam saya amalkan urutan jelqing tarik kedepan sahaja.

bathmate-malaysia

Tips Penggunaan Bathmate Yang Selamat

  1. Pastikan anda mandi “hot shower” atau air panas. Kenakan air panas tersebut pada kawasan lutut hingga ke pinggang. Mandi sekitar 5 ke 15 minit air panas. Air panas ini gunanya untuk meningkatkan pengaliran darah ke zakar.
  2. Jika anda tiada option hot shower, anda boleh basahkan towel dengan air panas dan tuam pada kawasan 3 segi pada ari-ari, zakar dan bawah kantung zakar, juga dari pelipat peha hingga ke lutut.
  3. Dalam balang bathmate isikan air panas suam.
  4. Masukkan zakar dan tekan beberapa kali sehingga air tadi memancut keluar dari hujung balang.
  5. Anda akan rasai regangan pada zakar dan zakar akan menjadi lebih tegang. Tekan sekali dua lagi bagi membenarkan regangan yang lebih.
  6. Anda akan lihat zakar mulai mengembang dan besar. Pasangkan shower strap dan gantung pada leher. Ini akan memudahkan anda. Anda tak perlu sentiasa pegang balang bathmate.
  7. Lepas 15-20 minit. Anda hanya perlu tekan butang dihujung balang untuk lepaskan tekanan dan tarik keluar zakar anda.

Anda juga boleh semak video ini tentang cara bathmate berfungsi dan cara guna bathmate.

Bathmate berasal dari United Kingdom (UK). Memang asalnya saya lihat macam terlalu besar tetapi ternyata lepas guna, ianya tiada beza seperti pam zakar lain. Pada mulanya saya hadapi sedikit kesukaran untuk belajar guna bathmate ni.

Berikut saranan saya bagi yang pertama kali cuba pam zakar.

  1. Pastikan bulu pada kawasan ari-ari dicukur. Cukur atau pendekkan juga bulu yang ada pada sekitar pangkal zakar. Ini akan memudahkan kerja.
  2. Saya juga biasanya mandi air panas sebelum urut zakar dengan minyak lintah kerana ianya bagus untuk pengaliran darah ke zakar. Since air dan minyak tidak bercampur. Saya biasanya sapukan juga minyak lintah sebelum guna bathmate. Dengan harapan, minyak lintah dapat melebarkan dan mengembangkan zakar dan dengan bathmate akan lebih mengembangkan lagi zakar saya.
  3. Isi air, masukkan zakar ke bathmate, pastikan tiada lubang atau air terlepas keluar.
  4. Tegakkan bathmate sekitar 45 darjah kemudian barulah dipam keluar air. Pastikan air keluar ikut depan. Jika air keluar ikut pangkal zakar, bermakna anda tidak rapatkan betul-betul atau adanya bulu, sebab itu saya suruh anda potong.
  5. Maksimum 20 minit dan 2x sehari sahaja. Pagi dan petang. Jangan buat berturut-turut. Pastikan sesi kedua, beza waktu dengan sesi pertama, sekurang-kurangnya 8 jam.

+++++

Hasil 2 Minggu Guna Bathmate + Minyak Lintah + Vimax

+++++

Saiz Terdahulu Semasa Tegang

Panjang 7.2cm

Ukur Lilit  6.3cm

+++++

Selepas Guna Bathmate

Panjang 9.2cm (+20mm)

Ukur Lilit 8.8cm (+25mm)

+++++

Baki Vimax yang tinggal adalah sebotol lagi dan minyak lintah saya telah pesan sebotol lagi kerana saya guna untuk urut setiap hari. Ada masanya juga saya tidak sempat urut atau berbathmate. Tetapi sekurang-kurangnya 5 ke 6 hari dalam seminggu saya mesti lakukan rutin ini.

Inilah hasil penambahan yang saya ingin lihat. Dalam sebulan setengah saya amalkan vimax sahaja 5mm, vimax dan minyak lintah 17mm panjang dan tambahan bathmate sebanyak 20mm. Total penambahan panjang adalah 42mm atau 1.6 inci.

Manakala ukur lilit dengan vimax sahaja 5mm, vimax dan minyak lintah 13mm dan tambahan bathmate adalah 25mm. Total keseluruhan besar yang berjaya dicapai adalah 43mm atau 1.6 inci. Nampak lebih sekata sekarang. Untuk tahu saiz zakar anda besar atau kecil, anda perlu ukur panjang zakar dan ukur lilit, biasanya jika panjang zakar sama dengan ukur lilit itu bermakna pembesaran zakar dan panjang zakar anda adalah sekata.

Hasil lepas 1 Bulan, saya masih amalkan urutan jelq tetapi telah ditukar kepada 3x seminggu tetapi saya masih sapukannya setiap hari kerana saya berbathmate hampir setiap hari. Setiap hari saya teruja dengan rupa baru zakar saya, dengan menggunakan bathmate hasilnya lebih cepat.

Hasil selepas baki botol ke 3 vimax, bathmate dan minyak lintah adalah seperti berikut:

Panjang 12.5cm (+33mm)

Ukur Lilit 12.5cm (+38mm)

  • Kepala Zakar lebih BESAR dan MENGGODA
  • Saiz Zakar lebih GEMUK, Sekitar 2 setengah jari (Nak dapatkan 3 JARI TEBAL)

Pada keadaan ini, zakar saya adalah pada saiz normal lelaki Melayu iaitu sekitar 5 inci. Saiz standard lelaki melayu/malaysia adalah 5.5 inci ke 6.5 inci. Jadi dalam situasi ini saya perlu makan 1-2 botol vimax lagi.

Hasil selepas makan lagi 2 botol vimax bersama rutin bathmate saya telah memperolehi 6.8 inci panjang dan besar sudah mencecah 3 jari tebal.

+++++

Ini Adalah Kisah Saya Sebelum Saya Bercadang Jual Produk Kesihatan Lelaki. Adalah Penting Anda Mendengar Sendiri Dari Mereka Yang Berpengalaman Mencuba Dan Mendapat Result. Sudah Menjadi Kebiasaan Saya Sendiri, Saya Amalkan Sesuatu Produk Sebelum Menjualnya. Ini Penting Kerana Reaksi Dan Pengalaman Sebenar Dapat Dikongsi Dengan Pelanggan. Pengalaman Menjual Produk Kesihatan Lelaki Sudah Hampir 3 Tahun.

Saya Mencuba Vimax Hampir 2 Tahun Yang Lepas. Hasil Selepas Makan Vimax Adalah Berkekalan. Kadang-Kala Berat Badan Kita Naik Jadi Zakar Nampak Pendek Kerana Pengumpulan Lemak Pada Bahagian Ari-Ari. Saya Biasanya Minum Teh Kurus Dan Sapu Serum Panas Bagi Turunkan Berat Badan. Ianya Berkesan Untuk Buang Lemak Berlebihan Tanpa Perlu Ke Gym.

Lihat Saya Turunkan Berat Badan Juga Cara “INTENSIVE” Sama Seperti Saya Besarkan Zakar. Saya Dapati Kaedah Ini Berkesan Dalam Apapun Siatuasi Yang Anda Cuba Capai, Saya Buat Secara Intensive Untuk Dapatkan HASIL Yang BERKESAN, CEPAT Dan SELAMAT.

REAKSI ISTERI : Dia semakin MANJA, MIANG dan MENGADA-NGADA (Ooopsst jangan cerita padanya 😉 )

+++++

Saya telahpun habis bercerita tentang kelebihan dan experiment-experiment saya dalam cubaan membesarkan zakar dan memanjangkannya. Banyak perkara yang baik dan kurang baik dalam tempoh 5 bulan saya makan vimax, amal minyak lintah dan berbathmate. So far semuanya baik. Apa yang saya sarankan disini memang berkesan untuk diri saya, jadi tidak mustahil juga berkesan untuk diri anda.

Walau apapun sebabnya anda masih perlu ATASI “Masalah” Zakar Kecil/Pendek. Jadi tidak salah berusaha. Jika anda ada sebarang pertanyaan boleh tinggalkan pada ruangan komen. Nanti saya reply satu persatu.

Dan jika anda nak jadi salah seorang pengguna vimax malaysia, sila buat belian pada muka berikutnya. Saya ada sediakan pakej yang menarik untuk anda mula.

Klik Sekarang Untuk Semak Harga Vimax Tahun 2017

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *